Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Tobias Bergqvist - 9 oktober 2014 01:13

Jag ser hur hjulen snurrar, jag känner pirret och lusten över att vara någon som ingen har sett förut. Jag längtar efter dig och din famn som jag tror är så mjuk och kärleksfull när det stormar på mitt hav, allt jag har är det som händer nu. Jag har varit så nere i skiten och blivit bespottad av många men en sann krigare ger aldrig upp, jag vet att livet kommer se bra ut om några år om jag bara vågar chansa och släppa på bromsen, för jag har allt att vinna och inget att förlora trots allt. Jag kan höra ljudet från dig, jag hör hur du ropar efter mig och du säger att du behöver mig, jag om någon kan rädda oss från ondskan bara jag kommer härifrån för jag är perfekt bara jag får trygghet. Jag kanske lämnar mitt fosterland en dag därför att jag är besviken på hur allt har blivit för de svaga och för att jag vill se något annat med dig. Jag lovar att jag kommer bli en bra far och människa för jag har lämnat mitt förflutna och börjat om på nytt så får jag bara ett arbete på en plats jag trivs så kör vi eller hur?


Men frågan är ju bara vem du är och vart du befinner dig min sköna


Mot Göteborg eller kanske skåne 2015 eller utomlands om Sverige sviker igen!!!

Tack till alla som inte slutar tro


Kram

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards