Direktlänk till inlägg 23 mars 2023

Beroendet!!!

Av Tobias Bergqvist - 23 mars 2023 08:10

Den dag som en människa väljer att bli politiker är den dag då hen säljer sin själ till djävulen och allt detta på grund av ett maktbegär och en stark kärlek till pengar. Sedan är det bara att rasera världen så alla vanliga dödliga människor får det svårt med allt i det land du bor och ska styra över. Det är enkelt att vara kriminell för du kan bara gömma dig i din politik, för där är allt fritt fram och du blir inte straffad för något av alla idiotiska beslut du tar. Jag är trött på hur dom bara får förstöra och tjäna pengar för ingenting, allting blir dyrare och dyrare och drabbar dom vanliga riktiga människorna som sliter varje dag för löner som inte är av denna värld, går snart inte att handla mat för många familjer och människor eller unna sig något lyxigt, det har dom sett till men själva klarar dom sig förstås ifrån allt sådant, det står ju i kontraktet med djävulen. Alla dessa myndighetspersoner som sitter med sina kostymer och tror dom är bäst i världen är ting jag inte respekterar alls, dom går ut där på arbetstid och äter och dricker utan att göra någon nytta eller rätt för sin lön, helt obegripligt. Det är skrämmande att ondskan och översittare börjar komma närmare och ta mer plats i världen. Jag passar verkligen inte in i denna värld fylld av idioter som bara förstör allt och jag vet inte hur länge det ens är värt att existera, frågan är om jag vill leva bland alla dessa idioter så mycket länge till. Politikerna och alla myndigheter kommer att rasera världen helt snart med sin ondska, girighet och sitt maktbegär och det är lite synd att dom är personer med fel kompetens och sitter vid alla roder och trycker på knappen där det står destroy. Det är bara att kolla runt och se hur samhället blivit. Jobba och slit ut dig och din kropp för låg lön eller bli en översittare som tjänar mycket på att göra lite, med löneökning för varje liv du förstör som bonus.

90% av världens befolkning tycks vara beroende av sociala medier, livet utan bekräftelse och att få kommentera och vara expert på precis allt tycks vara skrämmande, det ger nog enorma abstinensbesvär att inte få hålla mobilen i handen 24/7. Livet utan Facebook, instagram, tiktok och alla andra övriga nätverk är inte att tänka på för mänskligheten, hellre dör dom nog.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Bergqvist - Måndag 11 mars 17:15

Jag har sedan slutet av tonårstiden burit på en inre stress på grund av hur samhället är format och att det ska gå i ett rejält tempo med allting och det passar egentligen inte in med tanke på hur jag är som person. Jag har ju en form av Autism som f...

Av Tobias Bergqvist - Lördag 9 mars 10:55

Jag står på klippan, jag känner vinden i håret och jag tittar ner på havet, ett kliv och sedan är det över. Ett kliv sedan får jag frid och lycka. Det är så otroligt jobbigt att leva i ett samhälle med högt tempo och fokus på att tjäna pengar för att...

Av Tobias Bergqvist - Onsdag 21 feb 11:05

När jag vaknade morse så föll snön utanför fönstret igen, jag är less på vinter och snö och kommer flytta till varmare breddgrader i framtiden. Att bo i Sverige som styrs av inkompetenta politiker är inte så stimulerande för mig, allt dom gör blir sk...

Av Tobias Bergqvist - 29 november 2023 19:56

Jag tänker ofta på vad som händer på andra sidan lyser alltid solen där, är det alltid ljust och varmt och träffar man dom, dom som fick gå vidare dom som man höll så kär   Jag vinkar upp mot stjärnorna ser ni att det är jag? känner n...

Av Tobias Bergqvist - 6 november 2023 11:53

Jag vaknade upp idag och insåg att Sverige och världen inte är som den borde vara, de mörka krafter som länge varit dolda börjar mer och mer ta över och vill få oss att känna rädsla bara genom att kliva utanför dörren, det känns inte som att vi männi...

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards