Alla inlägg under januari 2020

Av Tobias Bergqvist - 28 januari 2020 06:18

Lägg ditt huvud på min kudde
låt mig hålla dig tryggt i min famn
dröm bort dina bekymmer
lämna sorgen utanför
för jag är här, så länge du ber mig

Jag vet hur fin kärleken kan vara
och jag vet hur det känns att inte bli sedd
känslor som inte besvaras krossar ens värld
men man reser sig alltid igen

Ja något sådant typ, tycker det är kul att skriva även om jag blivit lite sämre på det just nu


Av Tobias Bergqvist - 22 januari 2020 00:06

Jag är 35 år och framtiden ser bra ut, jag kan inte klaga på hur mitt liv är för jag har ett jobb, en bostad och vänner men det är lite ensamt kanske, det fattas någon att dela allt med. Inom några år så har nog kärlekens pilar kommit även till mig, det är något att se fram emot det ?. Annars så händer det inte så mycket spännande i mitt liv för tillfället.

Av Tobias Bergqvist - 16 januari 2020 00:14

Här ligger jag i min enkelhet och tänker och drömmer. Det kan vara så att jag känner mig ledsen på grund av att jag är ensam, det finns ingen bredvid mig i vardagen ännu. Vissa människor tycker nog att det är skönt att vara ensamma medans de flesta vill dela livet med någon, jag tillhör det senare och längtar tills dagen jag inte är ensam längre. Det är så mysigt att älska någon som älskar tillbaka. Den där känslan av att längta hem till sin familj när man är på jobbet eller borta på resa eller vad som står på agendan, det var skönt att ta en långpromenad igår igen för att på något sätt lura bort tröttheten, nu är det Januari så sommaren är påväg med småsteg, hoppas sommaren blir fylld av värme, sol och kärlek för mig och er alla.
Jag är förhoppningsfull över det iaf ?. Nu ska jag se lite film eller serier innan jag somnar till



Ha det gött och ta hand om er!!!

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards