Alla inlägg under juli 2017

Av Tobias Bergqvist - 4 juli 2017 09:06

Jag kan se konturen av dig i ett ljus som bländar som om solen lyser mig i ögonen, jag går i början av tunneln och vägen är inte rak utan går åt alla håll men det funkar då jag ser dig och vet att du väntar vid andra änden, frågan är bara vem är du?.

Hade en så konstig dröm inatt när jag väl somnade, jag drömde att jag hade flickvän och att vi nyss fått ett barn och levde i harmoni, min flickvän var lam så hjälpte henne i vardagen med det hon inte klarade av själv. Sedan dödades barnet och flickvännen av min svärmor för hon var förtjust i mig och avundsjuk, sedan var jag alldeles knäckt efter och kunde inte sova, äter eller dricka. Sedan dödades svärmodern av min mormor som är död sedan några pr tillbaka som hämnd. Ibland är drömmar konstiga och jag har aldrig någon aning om vad dom betyder efteråt.

Jag tror ju inte ens på att jag blir pappa och sambo en dag så dett var verkligen en konstig dröm.

Jobb till 19 sedan ledigt i 4 dagar, blir till att sova och längta bort från Sundsvall igen!!!

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards