Alla inlägg under juni 2018

Av Tobias Bergqvist - 22 juni 2018 02:43

Nu är det midsommar och jag ligger här i soffan, jag känner sorgen ikväll så sömnen är inte den bästa för tillfället. Tänk att en längtan kan göra så ont, jag vill ju dit och är redan där mentalt men andas fortfarande luften i Sundsvall, det är inte rätt. Kanske hinner jag aldrig mer gå på dina gator, kanske hinner jag aldrig sitta i spårvagnen på väg mot något vackert, kanske hinner jag inte möta en romans med någon vacker västkust tjej. Jag vet bara att döden kommer närmare för varje dag som jag är i Sundsvall, jag kan inte andas luften här och jag kan inte umgås med någon, jag kan inte känna lycka eller mening, jag är fängslad i mina egna kedjor och allt är bara svart. Sundsvall är Sveriges tråkigaste stad i mina ögon och jag vill inte vara i den, jag vill inte möta döden ännu för jag vill leva och göra något bra av livet men det går inte här, det är bara så. Jag är en kämpe och gör vad jag kan för att komma härifrån, men räcker det verkligen för en man född med otur? Jag tvivlar och det gör att slaget börjar förloras, jag börjar förtvinas mer och mer. Dags att sova och jobba natt senare idag, ha en trevlig midsommar allihopa

Av Tobias Bergqvist - 9 juni 2018 16:35

Jag står på min vanliga plats vid stranden
solen lyser upp i horisonten och vinden värmer min hud
Jag ska hoppa på båten till mallorca
För jag vill inte vara kvar här något mer
Jag behöver värmen och den eviga sommarn


Aldrig mer ska jag kyssa en kvinnas läppar
Aldrig mer ska hålla någons hand
Aldrig mer ska jag öppna mig för kärlek
Aldrig mer ska jag säga att jag älskar
För dom orden betyder ändå ingenting


Fortsättning följer

Av Tobias Bergqvist - 3 juni 2018 00:17

Jag finns inte, jag har vissnat bort
jag tror inte på kärlek
jag undrar varför jag är här
vad är meningen med att existera när det mesta bara går åt skogen
ensamheten är inget jag önskar någon
jag har ingen ledstjärna, ingen som älskar mig besynnerligt
jag är den man leker med
den man använder som tidsfördriv tills man funnit sin prins
men nu är dom tiderna slut
håller mig borta
hellre det än att bli sårad
jag ska inte stå ivägen för dom killar som faktiskt har en chans att finna sin kvinna
jag lägger tid på sånt jag kan och tycker om att göra


Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards