Alla inlägg under juni 2020

Av Tobias Bergqvist - 24 juni 2020 13:53

En riktig sommar för mig det är dagar som dessa med sol och värme samt Gyllene Tider i högtalarna. Ska inte klaga på vädret nu under semestern men det är synd att 2020 blir året man minns som året världen stannade för en stund i coronapandemin. Jag skulle ha börjat packa väskan för att åka till Göteborg på Fredagen men det blev förskjutet på framtiden och det är surt men bara att acceptera. Just i denna stund tittar jag ut över havet och minns den tid med fotbollen som jag fick i livet, den gav mig blod, svett och tårar och lärdom om hur det känns att vinna och förlora. Fotbollen var ju alltid mitt skyddsnät mot utanförskapen och fick mig att känna att jag var bra på något, det kunde ingen ta ifrån mig. Detta år kan sluta med att mitt kära Liverpool äntligen vinner den ligatitel som varit saknad i 30 år, Liverpool är min kärlek och där lägger jag ner mkt tid genom att följa alla matcher jag kan, så den kvinna som fångar mitt hjärta en dag får Gyllene Tider och Liverpool på köpet. Bara pandemin försvinner så ska jag åka över till Liverpool och se en match live igen. Sen vill jag slå ett slag för alla ensamma människor och alla dom som lider av psykisk ohälsa, jag vet hur det är och hur ni lider i det tysta utan att ha många som förstår er, kom ihåg att det aldrig är något fel att må dåligt eller vara ofrivilligt ensam och att ni aldrig ska ge upp, för allt går om man vill ?.



Njut av solen och värmen och drick mycket vatten.



Jag älskar er alla följare som läser det jag skriver och hoppas ni har det bäst alla dagar ?. Annars är det bara att skriva så lyssnar jag

Av Tobias Bergqvist - 24 juni 2020 01:44

Här ligger jag i soffan denna varma ljuva sommarnatt och tänker. Jag blir 36 år till hösten så jag hoppas finna kärleken detta år eller nästa, det är inte kul att vara singel år efter år faktiskt när man verkligen längtar efter någon att dela allt med. Min dröm är som sagt tvåsamhet men det känns som att allt bara blir ett spel från kvinnor när det gäller känslor för mig, helt plötsligt så blir det bara tyst och det är inte snällt och händer varje gång, allt man inte har tid med är mig så intresset är nog inte jättestort. Men nu är jag inte med på dessa lekar mera utan lägger tid på människor som har tid och intresse tillbaka, kompisar som kvinnor. Det är inte så svårt att visa att man är intresserad av någon om man så är den mest upptagna människan på jorden, annars säger man bara att intresset inte finns och går vidare till de som intresserar.



Ha det gött och ta hand om varandra och lev livet ?

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards