Alla inlägg under april 2019

Av Tobias Bergqvist - 17 april 2019 01:09

Jag känner ingen mening med livet, jag är fast i detta mörker här och vill bara gråta. Jag har gett upp hoppet om jobb och kärlek på annan ort. Jag kommer ruttna bort och tappa bort mig själv totalt, det finns inget kul här och att gå runt på dessa gator och torg bränner i mitt inre. Jag har gett alltihopa en fajt för att komma rätt men hamnar alltid på villovägar och jag känner mig som en främling utan själ i ett tomt skal. Kanske ser någon rädslan i mina ögon, kanske ser någon att jag stängt av, kanske ser någon alla tårar fukta mina ögon. Jag hatar att det är så här för det är inte så här jag vill att det ska vara, det är helt fel. Vad har jag att ge av det jag inte förtjänar eller vet mycket om. Jag vill bara bli fri och hitta tillbaka till mitt sanna jag och leva långt bort härifrån för annars finns det som sagt ingen mening med att leva.


Ha det gött och lev väl

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards