Alla inlägg under januari 2018

Av Tobias Bergqvist - 30 januari 2018 21:19

Om det är något som jag stör mig på så är det när människor inte kan glömma och gå vidare utan att ha som mål att försöka sabotera andras lycka, det är sådant där psykopatbeteende. Njuter man av det och lever för det så mår man inte riktigt bra i sig själv och vad ska man egentligen säga till sådana människor? De lyssnar och förstår inte ändå. Ett enkelt ord som sluta vara ett plåster på mig nu för jag har hittat någon ska aldrig vara svårt att acceptera eller förstå. Jag kommer aldrig respektera dessa människor med sina onda avsikter.


Ni kan inte splittra på mig och min tjej hur mycket ni än försöker och kommer att försöka för jag älskar henne och hon älskar mig

Av Tobias Bergqvist - 6 januari 2018 05:17

Jag såg blåljusen och förstod att det måste vara en olycka längre fram, efter att jag kommit upp för backen så ser jag den långa kön och får panik, jag kör 70 km/h men inser ju att det kommer bli svårt att hinna bromsa bilen innan den smäller rakt in i lastbilen framför, jag tänker bara att mormor här kommer jag till er. Men duktig som jag är så får jag stopp på bilen metern bakom lastbilen :). Åkte in i mitträcket med bilen men snön räddade mig där och sänkte även farten lite, bilen är lite nött men går att köra som vanligt. Det ska vara Volvo :).


Nu jobbar jag sista timmarna av detta nattpass.

Av Tobias Bergqvist - 3 januari 2018 01:29

Det jag ser i dig
är något som jag alltid saknat i mig
en levnadsglädje så enkel och så ung
timmarna går lika snabbt som alla år
dig ska jag ta efter för du är min idol
som en fågel glidflyger jag in mot nya mål
Inga hinder, Inga individer kan stoppa det vi kommer få
en kärlek starkare än pansarplåt

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards