Alla inlägg under oktober 2021

Av Tobias Bergqvist - 15 oktober 2021 11:41

Jag är så trött på alla politiker som bara förstör de länder dom ska styra, dom ser inte problemen och orättvisorna alla lagar ger är ju rent kriminellt. Sossarna har styrt och förstört tillräckligt många år nu så tycker det är dags för något annat parti att ta över förstörandet av Sverige, för politik och politiker blir vi aldrig av med hur mycket jag än vill. Personligen tycker jag dom är bovar allihopa som bör sitta bakom galler på vatten och bröd. De sägs ju att Sverige är tryggt men tittar man utifrån mänskligheten och de levande riktiga människorna så ser man ju att så inte är fallet, varje dag är det skjutningar, våldtäkter, mord, misshandel, misshandel av kvinnor på grund av all ondska som får vara ute i det fria. Det lönar sig nästan att vara kriminell idag eftersom straffnivån är så låg ändå, eller jag lurar du farbror staten på pengar så åker du in direkt eftersom det är värre. Ett människoliv är mindre värt än staten och alla politiker och så ska det inte vara, hade jag haft pengar så hade jag flyttat till ett land där det är värme året om för att jag trivs bäst då, att det skulle vara ett bättre land betvivlar jag dock. Man får passa sig för att bli förblindad av allt som dessa politiker säger, för blir man det så ser man bara samma peace som dom ser hela dagarna. Det vore nog bra för alla dessa dinosaurier att ta bort skygglapparna och ge sig ut i verkligheten och se sig omkring hur det ser ut i landet. Jag står på folkets sida och ogillar orättvisor och klyftor och har länge önskat att politikerna säger upp sig och får usel pension och riktiga jobb som dom kanske klarar av att utföra, det är vad dom är värda. Ta nu hand om varandra och tillsammans kan vi få till en bättre värld.


Orättvisor lurara bakom varje hörn om du inte är högt uppsatt eller åtminstone sitter i samma båt som dom.

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards