Alla inlägg under juni 2022

Av Tobias Bergqvist - 3 juni 2022 10:43

Detta år så är det val och jag kunde inte bry mig mindre, det spelar ingen roll vart man lägger sin röst. Alla partier är skit och förändrar ingenting. Politiker är idioter med stora käftar och små hjärnor som sprider ut en massa löften om hur fint och bra allt ska bli, men problemet är ju just det att dom inte kan eller vill förändra någonting. Det lönar sig att begå brott i Sverige för att du får inga straff eftersom lagarna är skapade av idioter, jo lurar du idioterna och pappa staten på pengar så åker du in resten av livet så klart. Det finns inget parti att rösta på så varför ska jag ens bege mig till en vallokal till hösten? Det påverkar som sagt inte till en bättre värld ändå. Idioterna vill bara ha makten och tjäna sina pensionspengar, för att ta tag i dom problem och orättvisor som finns orkar, vågar och kan dom inte göra. Känn dig inte trygg när du är ute på gatorna för att i varje hörn lurar en psykopat/psyksjuk som inte får hjälp innan något allvarligt hänt, gå inte i fel kvarter på nätterna för då kan du få en kula eller kniv genom kroppen som inte är avsedd till just dig, äg inget dyrt för vill någon annan ha just den prylen så är det bara att stjäla den, för det finns inget mitt och ditt längre och allt på grund av dessa blinda idioter som inte vill skita ner sig. Min rätt att säga vad jag tycker gör jag genom att rösta blankt eller skita i att gå dit alls, kan lika gärna kasta min röst i havet. Jag fattar inte att alla andra medborgare inte ser hur värdelösa idioterna är, är alla fortfarande kvar i maktens psykos och har huvudet i sanden precis som sina ledare?. Flytta då tycker säkert många och visst kan jag göra det, men vart jag/du än flyttar så förstörs det nya landet av deras styrande idioter. Sverige kallas paradiset och det är inte direkt svårt att förstå varför. Så detta är mitt sätt att säga vad jag tycker och vart jag står och alltid kommer att stå, sen vad alla andra tycker om det är inte min huvudvärk. Jobba och slit ut dig så staten blir nöjd med skatten som dras från din lön, jobba helst med ett fysiskt krävande arbete så kroppen slits och lönerna är usla så kan du få en dålig pension sedan. Gå och sov i kostym och är med i höjdarnas gäng så blir du ekonomiskt oberoende. Så orättvis är världen.



Mer makt till folket


Världen kan aldrig bli bättre så länge det finns politiker

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards