Alla inlägg den 1 december 2013

Av Tobias Bergqvist - 1 december 2013 21:55

Idag har jag inte gjort mycket alls men jag har kommit på mig själv med att tänka mycket, jag minns hur det var när man var en tonåring på jakt efter en identitet och mål att sträva efter, jag var väldigt vilse i mig själv under tonåren och mådde inte särskilt bra psykiskt och det har till viss del speglat mig till den jag är idag. Jag minns hur häftigt det var att bli kär i någon men också hur ont de gjorde att aldrig få det besvarat, det var inte kul att vara någons tredje-fjärde eller femte hands val. Det är grymt att träna igen måste jag säga, att lyfta vikterna och känna hur man blir starkare för varje gång, nu fattas de bara att man får till det här med kosten också så kommer man kanske att få en mer slimmad kropp med tiden, jag har duktig som jag är även slutat att dricka alkohol i den mängd som jag tidigare gjort av många olika orsaker men framförallt därför att jag inte gillar det livet. Visst jag har dränkt många sorger med hjälp av alkoholen men de är inget jag rekommenderar för de gör bara saker värre, ångesten jag får dagen efter är den jobbigaste känslan man kan bära på ska jag säga. Jag är en fighter som inte kommer ge upp i målet att bli bättre som människa och kontrollerandet av min psykiska ohälsa. Jag ser oförskämt bra ut och jag är nöjd med mitt utseende fast de finns ju lite fett som man kan försöka träna bort på magen, men jag tror inte att det finns så många kvinor som ser den fina delen av mig tyvärr och jag är dålig på att marknadsföra mig själv så jag blir intressant. Jag drömmer om ett normalt liv på en plats där jag kan trivas och både få och ge kärlek till någon . Mitt drömyrke är skådespelare för att det är så vansinnigt kul att stå på en scen och bjuda en publik på en show eller att vara med i filmer, den drömmen slår nog aldrig in därför att det är för mycket pluggande som man ska klara av samt att jag inte blir yngre heller. Kom och ge mig en dans nu i landet ingenstans



Jag drömmer om ett helt vanligt liv med sambo och barn någonstans i världen eller Sverige och ibland så brukar ju drömmar slå in eller hur!!!! 



Träna bra och ät rätt

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards