Alla inlägg den 9 december 2013

Av Tobias Bergqvist - 9 december 2013 18:27

Jag sitter i min bil

radion spelar en sång som jag aldrig hört förrut

jag vet inte vad du skulle säga om jag ringer dig

mitt hjärta är som en öppen motorväg

snälla låt oss försöka igen


jag tror du är ledsen

jag tror du har gråtit precis som jag

över allt som inte blev så bra

jag tänker på dig natt som dag

allt jag vill är att finna min väg

hem till ditt hjärta igen


när solen går ner över stan

vill jag titta på den med dig tätt intill mig

jag är trött på att sova ensam i min stora säng

jag har letat efter kärlek igen

men ingen är så vacker som du


jag tror du är ledsen

jag tror du har gråtit precis som jag

över allt som inte blev så bra

jag tänker på dig natt som dag

allt jag vill är att finna min väg

hem till ditt hjärta igen


jag är trött på att bli berusad i en bar

så ta mig härifrån nu

låt oss älska en sista gång

innan sommarn tar slut

och vi bygger våra murar av stål





Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards