Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Tobias Bergqvist - 3 mars 2016 12:49

Jag kommar aldrig att gilla politiker eller andra översittare som lever med skygglappar. Det är ett hån mot medborgare att behöva rösta på maktgalna människor som är arga för något i sitt liv, som de sedan tar ut på det land som de ska styra över. Visst även jag bär på ett inre hat mot samhället men det tar jag inte ut på någon medvetet, de värsta människorna som finns i mina ögon är politiker för att allihopa är parasiter som lever för att rasera, de äldre som byggde upp det vi har nu behandlas som skit, det är bara människor med empati och ögon som ser det.  Även kommunerna är vidriga, de är bara snåla för att vinna mer pengar till sig själva, det satsas på fel saker på grund av att det inte finns så mycket kompetens i huvuderna på dessa människor. De kanske tror att de tänker rätt, men det gör dom inte och agerar pinsamt. Men jag skiter i dessa små människor nu. Går inte att laga det som varit förstört i snart 10 år på grund av blindhet, dumhet, okunskap och inkompetens.




Snart dags för att göra sista arbetspasset för denna vecka, till er alla som utnyttjas i systemet som gratisarbetare säger jag bara: Kämpa på och ge inte upp. En dag så släpps ni in, jag är nästan insläppt så vet hur svårt det är att leva utanför!!!







Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards