Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Tobias Bergqvist - 12 juni 2015 19:43

Ja nu sitter jag här denna Fredag eftermiddag och funderar hur det egentligen kunde bli så här fel. Jag som alltid har haft svårt för det här med kvinnor, jag har alltid haft svårt att närma mig och ge utlopp för de känslor som jag burit på inom mig. Så kommer det helt plötsligt två stycken fantastiska människor in i bilden, de är vackra båda två på sina egna sätt och jag vet att det inte spelar så stor roll hur jag är utåt eftersom det aldrig kommer att gå ändå. Jag ska satsa på musiken och arbete och hoppas på att kunna flytta eller fly om man så vill, för det gör banne mig ont det här med att gilla två personer samtidigt. Det blir ju liksom dubbelt av det som jag inte är van vid från början. Men jag har gråtit färdigt över denna hopplösa såpa nu eftersom jag lärt mig att det inte är värt att älta det som är förflutet, i den bästa av världar så kanske jag skulle ha haft en chans att bygga upp något med någon av dem, men så blev som sagt inte fallet. Jag önskar man kunde styra över sina känslor själv så att det inte kunde bli fel hela tiden med just kärlek och känslor. Men det kommer en morgondag med ett nytt nattpass och det är skönt därför att jag då slipper sitta hemma och tänka på dessa två goa människor i min ensamhet. Allt detta har samtidigt gjort mig stark på det sättet att jag vet vem jag är och vad jag vill göra av mitt liv. Det gäller bara att jag fortsätter kämpa hårt så kommer jag nå mina mål med allt utom kärleken, fast den kommer la säkert den med sedan när jag bor på ett annat ställe samt då jag lyckats dränka mina känslor för dem.



Tack för att ni finns i mitt liv som vänner iallafall och jag kommer inte att sluta höra av mig bara för att jag flyttar i höst, jag kommer heller aldrig att sluta älska er.




Nu ska jag vila lite men ha en bra helg alla

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards