Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Tobias Bergqvist - 4 oktober 2013 00:40

Jag kan se dig på gatan där vi brukade gå

jag vet att du inte kan se mig

för allt är bara en plågsam dröm

jag vet att jag sårat om och om igen

här står jag nu på perrongen

på väg långt härifrån


så trött på staden där det alltid blåser

här finns bara sorger och dåliga minnen kvar

du sa en gång att du ville ha mig

men det var för så längesedan


Jag vet att du inte vill vara min vän

jag har bilder i mitt huvud om hur de kunnat sett ut

jag tänker på dina vilda ögon

fast jag vet att jag inte borde göra det

regnet det faller fast solen gått upp

mitt hjärta har slutat att slå


så trött på staden där det alltid blåser

här finns bara sorger och dåliga minnen kvar

du sa en gång att du ville ha mig

men det var för så längesedan


du älskar någon annan nu

du har glömt det som var oss

i många år har jag undrat

om allt kunnat bli som förr

för här i staden finns det inget kvar

så ta mig härifrån för här kan jag aldrig älska igen

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards