Alla inlägg den 18 april 2017

Av Tobias Bergqvist - 18 april 2017 09:32

Nu vill jag hem, hem till mitt älskade Göteborg och börja om mitt liv på allvar och glömma att Sundsvall existerat. Jobb är inte svårt att finna men värre med bostad, fast jag kan vara bostadslös där hellre än att bo här. Jag behöver en nystart långt bort från det som en gång var det mörka jag. Visst folk säger att jag inte får det bättre där men det vet ju bara jag, jag är en annan person nu än jag varit tidigare. Jag är så satans ensam i Sundsvall att ingen lär märka när fina jag är hemma på den plats där jag hör hemma :). Kvinnor skiter jag i eftersom jag aldrig kommer lita på ord om att jag är intressant längre. Jag tänker ta mig till det mål jag har med eller utan stöd härifrån, jag ska jobba varje dag för att ta mig ett steg närmare mitt mål. Snart har alla egna familjer och liv där jag inte passar in då jag är ensam, det finns ingen tid för mig. Jag saknar mina vänner där nere lika mycket


Jag är Tobias, den starke men ensamma.

Ha en bra dag och vecka

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards