Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Tobias Bergqvist - 5 januari 2016 20:48

Jag hör en röst i mitt huvud

den säger alltid samma sak

du har inget val, du måste fajtas eller dö

gatorna ligger öde inga lampor tänds

snön faller ner, jag känner kylan mot kind


Jag ska ge livet en andra chans

jag ska aldrig mer vara rädd

jag ska aldrig mer springa

det är här jag hoppar av


jag frågar mig alltid

hur kan en kvinna som du, tycka om en kille som jag

vad är det som är så speciellt med mig

du är min drottning och jag din soldat

jag står troget vid din sida


Jag ska ge livet en andra chans

jag ska aldrig mer vara rädd

jag ska aldrig mer springa

det är här jag hoppar av


du är lyckan i mitt liv

du är vinden som bär mig fram

och utan dina vingar, kan jag inte ta mig någonstans

och när du ler mot mig, då stannar världen till

när jag hör dina mjuka andetag gör du mig till en lycklig man

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards