Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Tobias Bergqvist - 23 juli 2013 19:44

Jag stannar upp, efter tankar, mörka som natten
det är något inom mig, som biter sig kvar
jag mötte någon igår, i den övergivna gränden
längtan efter staden, den är så väldigt hård
springer i cirklar, det är inte mitt val

jag drack för många öl igår igen
jag ville känna ruset/ jag ville domna bort en sekund
demonen inom mig/ fick sova tryggt inatt
innan han åter tar fart/ och låser mina tankar

Det känns svårt, när vår blir till höst
att vara i fel stad, där inga känslor längre far
det fanns en historia för längesedan
innan jag vände blad och glömde bort
drömmer om det lyckliga livet

jag drack för många öl igår igen
jag ville känna ruset/ jag ville domna bort en sekund
demonen inom mig/ fick sova tryggt inatt
innan han åter tar fart/ och låser mina tankar

Rädslan att ingen förstår, bränner inom mig
finns inget mer att förklara, finns inget mer att svara
ser min bild i spegeln, det är en rotlös man
så håll hårt i det ni älskar, hitta eran fristad
eller känn tårar falla,  känn livet passera revy

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards