Alla inlägg den 19 februari 2019

Av Tobias Bergqvist - 19 februari 2019 22:12

Ja jag kan nog inget göra åt det här med kärlek och ensamhet, varje gång som jag blir kär i en kvinna så besvaras inte känslorna, det har alltid varit så och jag kan bara skratta åt alltihopa, för må dåligt över det eller tycka synd om mig själv finns inte. Jag är den jag är och är stolt över det, kanske dyker hon upp i framtiden som en orkan och fullständigt fäller krokben på mig och att vi känner samma kärlek till varandra. Livet har så mycket annat att ge än att vara ledsen över kärleksbristen, jag är lycklig på gymmet och när jag spelar på gitarren, spelar fotboll och en massa andra saker. Just nu är jag ganska trött på att bli kär i fel typ av kvinnor, jag lockas till dom som själva vill ha Bad boys och ja resten går ju att lista ut själva.


Nu ska jag se klart på Liverpool



Hörs hej

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards