Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Tobias Bergqvist - 31 mars 2015 12:50

När jag tittar upp på molnen så brukar jag ibland fundera på om man kan sitta på ett moln när man går bort från jordelivet. Det vore säkert så fridfullt att bara sitta där och inte tänka på någonting, man känner inom sig när slutet är nära. Det finns många saker som jag undrar över och skulle vilja få svar på, men dit når jag aldrig. Det kommer en tid då jakten efter liv tunnas ut, den tid då man inte bryr sig om hur det går, jag försöker hjälpa andra genom att finnas där och säga bra saker till dem, sådana saker som lyfter dom till de skyar som ger dem självförtroende. Jag är inte så farlig och sjuk som en del personer vill få det till, visst jag mötte dom under den period då jag hade den största krisen i livet så de fick fel bild av mig, men det var då.


Nej nu ska jag ut i solen och hämta lite energi och njuta, man vet ju aldrig när livet tar slut!!!

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards