Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Tobias Bergqvist - 22 februari 2014 07:38

Jag ser dig gå där på stranden

Du är lika fin som jag minns dig

Vem är det du håller i din hand?

Alla dom år som gott

Det känns som jag har sovit


Vart tog vår kärlek vägen

Vi som älskade varann

Du var mitt allt

Du var luften i mina lungor

Och vi var som gjorda för varann


Jag undrar ibland hur du mår

Dom säger att du mår bra

Mitt liv har mera stannat av

Jag hittar ingen väg ur mörkret

Jag önskar jag var i din famn


Vart tog vår kärlek vägen

Vi som älskade varann

Du var mitt allt

Du var luften i mina lungor

Och vi var som gjorda för varann


Jag vet att du inte vill ha mig igen

Så nu väntar jag trött på stationen

På tåget som ska ta mig härifrån

Jag är så trött på staden

Allt påminner om oss två


Vart tog vår kärlek vägen.......

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards