Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Tobias Bergqvist - 3 februari 2015 01:53

Jag vill ta dina händer och jag vill se dina ögon, ingen förstår vad som händer bakom svarta glas. Natten kommer och jag tänker på sånt man inte kan beskriva, jag är på jakt efter sanningen om livet. Vi skiljer oss från mängden genom att gömma fasaden bakom våra glömda tunnlar. Jag vill lägga mitt hjärta i din famn men vill inte att du försvinner, jag ska älska dig på avstånd och ta mig många mil bort från staden. Mitt hjärta säger stanna men mitt huvud säger tvärtom, allt kan göra ont av svaret. Det är bättre att fly och börja om än att plågas av kärlek som inte besvaras. Jag är äldre nu och mogen, jag tänker inte bakåt utan framåt för varför leva i det som aldrig var. Alla vet lite om mig, men ingen vet det viktiga. Kärlek kan ge tröst men man kan inte ändra på sitt öde, jag väntar på perrongen men hittar inte tåget som hämtar hem de hopplöst förälskade.



Jag tror att jag älskar dig när jag liftar med tiden innan det är dags för avgång.


Hörs

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards