Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Tobias Bergqvist - 18 februari 2018 05:05

Jodå jag har otur med mycket, tekniska prylar framförallt, sedan följer resten med i ett led för att göra mig irriterad. Jag vill inte ha mer snö nu heller för att jag tycker att det räcker nu, den snö som faller och redan ligger på marken ställer bara till med problem. Jag blir mörkrädd över hur vissa människor verkligen fungerar, de är verkligen som plåster och låter inte någon vara ifred trots att man ber om det. Vad är det som är fel med sådana personer egentligen undrar jag? Mår dom dåligt i sig själva och måste hävda sig mot andra? Finns det noll acceptans mot att inte vilja säga vad man gör och är var 5:e minut? Plåsterstilen är bara till för att jävlas med andra för att må bra själv.


Så jag säger att det räcker nu, skaffa ett liv och var normal!!!

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards