Alla inlägg den 31 oktober 2017

Av Tobias Bergqvist - 31 oktober 2017 23:06

Det har nu gått en tid sedan jag mötte vad jag känner är den stora kärleken i mitt liv, hon är inte med mig eftersom jag inte är hennes stora H, vi lever i allt för skilda världar och det är intressant egentligen tycker jag att det kan bli så att när den väl dyker upp så raserar det hela hjärtat för just oss fåtal som har det på livets lott. Jag tänker på henne ibland och inser att det är stor chans att jag kommer leva ensam resterande del av mitt liv, det är inte skrämmande eller plågsamt längre faktiskt för jag orkar inte släppa in kärleken igen, jag kan sakna det intima men inte tvåsamheten i vardagen och ska man räkna krasst så har jag inte haft mer än 1 förhållande tidigare i livet. Jag är inte bra på det helt enkelt men jag kan sakna jakten efter att fånga någons intresse trots att jag vet att det kommer bli nobben direkt, är ju inte mer än människa jag heller tydligen haha. Det är inte många människor i Sundsvall som intresserar mig längre heller på grund av för olika intressen och prioriteringar, men visst finns det dom som gör det. Alla de andra gamla från de förflutna är glömda för att dom helt enkelt alltid missförstått mig och verkar ha ansett att jag är fel bara för att jag är annorlunda, finns ingen mening med att lägga en tanke på dom ens och jag låtsas som ingenting om de skulle vara så att vi går förbi varandra på staden eller någon annan stans. Jag har mina mål och planer och bryr mig inte om det oviktiga för jag är bättre än så och agerar efter vilken stämpel och avtryck du gjort i mitt liv. Jag litar inte på många människor och det är bra men ändå besvärligt fast det funkar ändå.



Nu dags att sova lite

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards