Alla inlägg den 21 september 2017

Av Tobias Bergqvist - 21 september 2017 23:36

Vi har alla ett mörker inom oss för det ligger i våran natur, men det är olika från individ till individ hur vi hanterar det. Jag vet inte riktigt vad det är för fel men kvinnor tycker inte jag är intressant och fin nog att satsas på, dom dras istället till de tatuerade, badboysen och övriga andra som inte är som jag och sedan förväntas jag trösta och laga det trasiga, där finns det inget att hämta längre för jag har mer självrespekt än så. Jag vet inte det här med Facebook heller, jag är så trött på den sidan och alla dess människor som söker bekräftelse varje dag och alla de som bara inte kan leva utan sociala medier, det är en stark sjukdom även det. Lägga ut bilder på precis allt eller skriva om precis allt du gör eller ska göra. Jag kan inte vara vän med dom som jag slutat att respektera och inte litar på, bättre dom är för sig själva med sina helt och hållet istället.


Nu ska jag jobba vidare. Ha det gött alla följare och lev väl

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards