Direktlänk till inlägg 4 maj 2017

Normal eller onormal?

Av Tobias Bergqvist - 4 maj 2017 14:20

Jag känner fortfarande sorg över förlusten av min stora kärlek, det var bara en lek för henne men inte för mig. Det är hjärtekrossande och jag börjar fundera på om jag är normal eller onormal som ännu vid 32 års ålder inte hittat kärleken och bildat min egna familj, ser ju så många andra släktingar, vänner och övriga utomstående personer som är i den fas av livet som anses vara den normala. Jag funderar på om det är mig eller kvinnorna det är fel på, jag verkar inte vara i ramen för vad en kvinna söker till utseende och beteende. Som läget ser ut nu så tror jag inte att jag kommer leva tills jag blir 40 år gammal, jag menar vem vill eller orkar leva olycklig i hela sitt liv. Tror aldrig att jag kommer älska någon så mycket som jag älskar hon som kastade bort mig men vill våga lita på att det finns en chans att känna känslan igen. 1 förhållande har jag haft i livet annars varit ensam med min ångest bara. Jag kommer att flytta från Sundsvall så jag slipper se henne och samtidigt för att börja om på nytt igen någon stans där jag känner mig hemma och levande, jag kommer aldrig förlåta henne för hur jag behandlades och vill som sagt aldrig se henne igen. Orden jag älskar dig känns inte äkta från mig längre heller så jag har införskaffat mig lärdom av att aldrig bli kär igen, för då blir jag bara sårad.



Nä kvinnor tycks inte bli intresserade av mig


Nä jobba de sista timmarna och sedan vara ute i solen en stund

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Bergqvist - Måndag 11 mars 17:15

Jag har sedan slutet av tonårstiden burit på en inre stress på grund av hur samhället är format och att det ska gå i ett rejält tempo med allting och det passar egentligen inte in med tanke på hur jag är som person. Jag har ju en form av Autism som f...

Av Tobias Bergqvist - Lördag 9 mars 10:55

Jag står på klippan, jag känner vinden i håret och jag tittar ner på havet, ett kliv och sedan är det över. Ett kliv sedan får jag frid och lycka. Det är så otroligt jobbigt att leva i ett samhälle med högt tempo och fokus på att tjäna pengar för att...

Av Tobias Bergqvist - Onsdag 21 feb 11:05

När jag vaknade morse så föll snön utanför fönstret igen, jag är less på vinter och snö och kommer flytta till varmare breddgrader i framtiden. Att bo i Sverige som styrs av inkompetenta politiker är inte så stimulerande för mig, allt dom gör blir sk...

Av Tobias Bergqvist - 29 november 2023 19:56

Jag tänker ofta på vad som händer på andra sidan lyser alltid solen där, är det alltid ljust och varmt och träffar man dom, dom som fick gå vidare dom som man höll så kär   Jag vinkar upp mot stjärnorna ser ni att det är jag? känner n...

Av Tobias Bergqvist - 6 november 2023 11:53

Jag vaknade upp idag och insåg att Sverige och världen inte är som den borde vara, de mörka krafter som länge varit dolda börjar mer och mer ta över och vill få oss att känna rädsla bara genom att kliva utanför dörren, det känns inte som att vi männi...

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards