Alla inlägg den 17 april 2017

Av Tobias Bergqvist - 17 april 2017 13:42

Nu kommer ångesten och jag vill bara gråta, kvinnan jag var/är förälskad i har bara lekt med mig och sånt tar även om det bara är att gå vidare. Fattar inte varför det ska vara så svårt att bara säga som det är direkt, att jag inte var hennes typ istället för att kyssa mig de få gånger vi sågs, jag började ju fatta allt när det efter år egentligen bara var jag som skrev och visade intresse på riktigt. Jag känner mig så jävla dum som blottade mina känslor för att bara bli förlöjligad, sanningen att säga så kommer jag nog alltid vara singel nu för det går inte att lita på kvinnor, iallafall just nu. Det har alltid varit så här för mig och jag är inte skapt för att vara någons älskling som det verkar. Tur att jag har musiken, skrivandet och en massa annat som gör mig lycklig. Blir jag kvar i Sundsvall så kommer jag att självdö, hur läskigt det än låter för jag hatar verkligen denna stad, dem har tömt mig på all lycka som en människa kan ha i sitt liv. Kanske finns det någon kvinna som kan finna mig intressant en dag men jag tror inte på det eller kärleken längre.


Ikväll ska jag se mitt kära IFK Göteborg och njuta av en förhoppningsvis bra match :).



Ha det bra kära följare och lev väl

Av Tobias Bergqvist - 17 april 2017 09:35

Tänk om jag kunde flytta till andra sidan jorden och börja leva på en annan plats, här är jag mest bara trött och less på allt och alla. Jag vill ha sol varje dag och inte mörka vintrar som drar mig ner djupare i depression och elände. Jag hoppas varje dag, vill inte bo i ett land där ingen vill ha mig

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards