Alla inlägg den 9 april 2017

Av Tobias Bergqvist - 9 april 2017 12:06

Egentligen är jag nog en vanlig person precis som alla andra, men då och då kommer min ångest fram och då gäller det att orka kämpa emot den, varje ny sak jag stöter på i positiv eller negativ bemärkelse är en kamp, jag köpte en bil igår och då slog ångesten till med alla möjliga tankar och rädslor från barndomen. Vill inte få p-böter, vill inte få soppatorsk eller att bilen ska stanna när jag kör den. Nu när jag sitter här på jobbet så oroar jag mig för att bilen ska börja rulla där den står med handbromsen och parkeringsväxeln i. Det är bara löjligt egentligen att det blir så här men kan inte hjälpa det. Visst vill jag ha en livspartner att leva med men jag förtjänar inte det tycker jag, på grund av min ångest. Jag vill bara gråta för allt detta nya som hänt men det går så i vågor att det inte går. I Sundsvall är jag rökt som partner för någon, det sitter i så långt bak i tiden som från skolåldern. Min psykiska ohälsa har nog fått många att tvivla på mig som individ och därför kan ingen bli kär i mig och verkligen vilja ha mig heller. Jag är inte tatuerad och badboy med jag har otroligt vackra ögon och ett stortyr och varmt hjärta, men det andra ser är nog sorgsna ögon och en kall själ. Jag väntar på att min stora kärlek ska höra av sig och ta initiativ för att vilja ses och så småningom börja satsa på att bygga upp något fint.


Jag är så trött så jag vill somna

Av Tobias Bergqvist - 9 april 2017 08:35

Jag är inte bitter eller på något sätt ledsen över att vara singel för det är ganska skönt måste jag säga. Jag letar inte så mycket just nu heller och är inte desperat, jag har problem med att få en kvinna intresserad av mig och så har det alltid varit. Men det största problemet som får mig att skratta lite är ju det att jag blir kär i fel typ av kvinna när det verkligen händer, dom kvinnorna dras till helt andra typer av män. Jag insåg igår att jag måste ta en timeout från Fotbollen och fokusera på träning bara, blir så frustrerad av att inte hänga med fysiskt, nu har jag förvisso varit skadad en månad och det har la påverkat men kändes inte alls bra på träningsmatchen igår :(. Kände inte alls igen mig själv. Kanske kan jag spela hösten och vintern för att sedan vara med på mina villkor hela nästa säsong. Gjorde illa axeln igår med efter en räddning och det känns idag kan jag lova. Idag är det Söndag iaf och jag jobbar till 19.


Ha en bra dag alla fina följare

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards