Alla inlägg den 8 mars 2017

Av Tobias Bergqvist - 8 mars 2017 12:27

Snön faller som kristaller och det känns som att det är i December nu. Jag behöver en paus från Norrland och Sundsvall känner jag, jag vill hem till Göteborg igen där jag trivs bra med livet och människorna. Som människa ska du aldrig stanna upp utan leva ut dina drömmar och mål, i dagens Sverige är det svårt att finna boende och arbete på andra orter iof om du inte har kontakter. Jag lever med ångest och depression så mitt liv är inte som alla andras, jag dras ner i mörker då och då och fungerar bäst själv i just dom stunderna, jag har egentligen alltid varit singel förutom 1 år av mitt snart 33 åriga liv, det är en bedrift bara det haha. I Sundsvall har jag aldrig haft en tjej och lär inte ändra på det heller för är inte intresserad så. Vill upptäcka världen och bli stabil i en annan stad först innan jag ger mig ut på köttmarknaden.


Ut i snövimlet nu

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards