Alla inlägg den 29 januari 2017

Av Tobias Bergqvist - 29 januari 2017 16:40

Visst är det underbart att vakna upp med ångest så stark att viljan att stiga upp är noll, egentligen finns det inte många att prata med om det här för har hört att folk anser mig vara psykiskt sjuk. Det är jag ju på ett sätt, men verkligen inte farlig för någon annan än mig själv. Jag lämnas oftast ensam för att det är så jobbigt att umgås med mig, jag är ju annorlunda och inte lika glad i livet som andra. Som att vända ryggar, falskhet och oförståelse skulle göra mig bättre i själen. Ja det syns tydligt när jag har en dålig period och det är då som människor blir trött och less på saker som jag skriver direkt från huvudet, sånt där som bara måste ut för att jag inte ska explodera. Har man inte varit med om detta själv så är det så lätt att döma människor med just psykisk ohälsa, för det är något smutsigt som samhället vill hålla borta från människor. Varje dag gråter min själ och varje dag som jag jobbar så kommer tankarna på att jag är värdelös och inte kan det jag gör, trots det så kämpar jag på och gör mitt bästa. Inte mår jag bättre av att vara kär i en tjej som fullkomligt dissar mig med tystnad, tomma ord och löften, nä ska kärlek och livet vara på det här viset varje gång så vill jag aldrig mer bli kär eller leva igen. Jag ska börja träna hårt på gym, med fotbollen och innebandyn så jag kommer i form och håller demonen under kontroll. Kämpa på alla likasinnade själar


Vem jag är? Jag är Tobias den eviga singeln vars hjärta är av guld men själen fylld av kyla och mörker.


Ladda för träning nu så Ha en bra Söndagkväll alla läsare


På återseende


Hörs Hej!!!!

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards