Alla inlägg den 1 januari 2017

Av Tobias Bergqvist - 1 januari 2017 23:15

Första dagen på det nya året och jag sitter här och funderar över vad som är fel med många i denna stad, det är precis som att när jag säger hej och söker vänskap så blir personerna livrädda och blockar mig eller bara ignorerar. Det sitter kvar i deras tänk att bara för att jag inte var som alla andra i skolan och malde på med negativa statusar efter mående genom livet, så ska det vara så hela tiden. Jag är inte den som inte fattar hur det varit men för det så slutar jag inte försöka få vänner. Alla de som ignorerar mig är helt enkelt fega och rädda för vad alla andra ska säga, deras fasad om att vara så fin i kanten raseras ju om man är vän med mig, om du har en historia med mig inblandad från början. Men jag kan ju säga som så här att ni är inte bättre eller finare än mig, ser jag er på stan så kommer jag titta bort också och låtsas att ni inte finns, sen kan ni ju skriva och fråga varför jag inte hälsade på er. Att bo i samma stad om er undanbedes jag så kommer att röra på mig faktiskt, ni kan alla sitta i eran fina drömvärld av vänner och partners som ni har, umgås gärna med varandra ni som gick i samma skola som mig med, prata om mig och säg hur fel jag var och alltid är. Komma med att min partner tycker det är så obekvämt om vi är vänner osv, Hallå jag tänker inte försöka ta er ifrån era käraste. De få vänner på min FB sida är dom jag respekterar, ni andra är bara skit som får världen att vara falsk. Tyvärr finns det för många av er sort i världen. Ni som gjorden en förlust, för jag är en jävligt bra vän som kan gråta över spilld mjölk ibland för så är livet, men sämre människans det, NEJ. Jag vill aldrig mer se er heller




Ha ett bra 2017 nu och ta ingen skit!!!

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards