Alla inlägg den 30 december 2016

Av Tobias Bergqvist - 30 december 2016 18:47

Du tog mitt liv, du dödade mitt inre med ditt beteende. Du skulle ha sagt som det var istället för att bara ignorera och ge falska förhoppningar hela tiden. Men nu vet jag ju iof hur det känns att älska någon av hela sitt hjärta och få en dolk rakt igenom hjärtat, trodde faktiskt att jag skulle ta död på mig själv för att slippa smärtan men det gjorde jag inte, jag har mött en person som pratat mig någorlunda hel igen. Jag ska ju flytta snart och glömma att du en gång fanns, den typ av kille du vill ha är inte jag för jag slår inte kvinnor eller knarkar. Karman slog tillbaka mot mig för det hjärtat jag krossade på samma sätt. Men mitt nya liv 2017 börjar snart, ska inte dricka alkohol ens vid speciella tillfällen. Synd att du var som du var för mycket kärlek hade jag haft att ge dig, men den kärleken får någon annan kvinna i framtiden. Jag glömmer aldrig behandlingen och kanske aldrig förlåter den heller, men att du inte vart kär i mig kan jag inte skylla på dig iaf, för sådant är livet ibland. Har bytt nummer för att inte skicka massa meningslösa sms utan ett svar. Snart är du ute ur mina tankar och det ska bli skönt.


Jag hoppas alltid att du får det bra men nu lämnar jag dig officiellt för alltid.


Ha ett bra nyår alla läsare

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards