Alla inlägg den 28 december 2016

Av Tobias Bergqvist - 28 december 2016 13:44

När jag dör ringer inga klockor och kyrkan blir tom. Sedan bränns beviset på att jag en gång existerat och askan sprids någonstans nära älven från den plats där mina rötter tog sin början. Det är inte enklare än så helt enkelt, men jag har mycket att uträtta först så åren kommer att gå fort. Jag ska leva livet och ta vara på varje dag, den dagen som den sista striden mot demonen i mig tar sin början är jag stark och har upplevt allt jag halkat efter med, sedan dräper jag all ondska som världen skådat och blir min egna hjälte. Jag föddes ur askan från ett blixtnedslag så jag ser mig som min egen far och mor. Det är säkert häftigt att ha sinnesro och vara accepterad och älskad för den man är, Jag är det nog med fast jag inte ser det. Jag är nog mer son till satan än till vanliga människor men med skillnad att jag har godhet i mig till dom jag anser förtjänar den.


Sprid kärlek runt omkring er älskade följare, utan er är jag inget och jag avgudar er alla.

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards