Alla inlägg den 18 december 2016

Av Tobias Bergqvist - 18 december 2016 21:41

Regnet faller och jag funderar. Jag har till 70% av mitt liv blivit dissad av kvinnor och även killar i vän aspekt, det har satt sina spår genom livet och det har påverkat mig till att ha agerat likadant ett antal gånger. Tänk att saker som man utsätts för i skolan hänger med ända in till vuxenlivet om man inte hinner komma på att raset går att hindra, med hjälp att bearbeta på olika sätt om du fastnat på vägen. Jag har en del att be om ursäkt för absolut men i sanningens namn så är jag jävligt trött på att be om ursäkt, jag lär mig att försöka göra om och göra rätt nu och det räcker tycker jag. Jag har så lite vänner att umgås med så behöver knappt en hand för att räkna dom men nu är jag på jakt efter mer människor att bli vän med. Det är så skönt att ha en vän att anförtro sig till när ångesten tränger sig på, en sådan där vän som accepterar det och inte kommer med kommentarer som att rycka upp sig bara, för det är den värsta replik jag vet. Ibland känns det som att folk är rädda för mig på grund av den psykiska ohälsan som styr en den av mig, det är irriterande och tröttsamt.


Jag tar lärdom av tidigare misstag och ser framåt. Mitt liv är för kort för bråk och trams, ta mig för den jag är eller umgås med de finare människorna som ni själva anser er vara.


Till er kvinnor som jag råkat såra genom livet så säger jag förlåt och att det inte ska hända igen, jag är mogen och ärlig mot mig själv nu!!!


Lev livet alla läsare därute och ta ingen skit och acceptera er för dom ni är :). Ingen är vackrare än ni själva.

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards