Alla inlägg den 17 december 2016

Av Tobias Bergqvist - 17 december 2016 07:34

Jag får dig inte ur skallen, sedan första dagen vi möttes har jag älskat dig och velat ha dig. Varje obesvarat sms och samtal förgör det lilla hjärta jag har, du är min drömkvinna och jag förstår inte hur jag ska kunna känna samma känslor för någon annan, du ser inte den fina kille jag är utan tatueringar och bad boy stil. Du lovade mycket men höll det aldrig, jag får konstatera att jag aldrig kommer finna den sanna lyckan i detta livet, det stod skrivet i stjärnorna den dagen jag föddes. Men jag tänker inte skriva till dig mer nu för det är de inte värt, någon som aldrig visar eller ger något tillbaka är det inte värt att lägga energi på. Nu ska jag hem och sova några timmar efter denna natt bestående av arbete, sedan får jag se vad dagen har att ge :).


Låt aldrig obesvarad kärlek förgöra er, för hur ont det än gör så går det över med tiden.



Meta, jag älskar dig fast du ser inte detta





Hörs hej

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards