Alla inlägg den 5 december 2016

Av Tobias Bergqvist - 5 december 2016 17:41

Det är svårt att glömma den kvinna jag älskar, jag köper inte att hon aldrig hör av sig mera nu för utan förklaring betyder det som sagt att hon inte är intresserad eller bryr sig. Jag tycker inte om att få löften som inte kan hållas från någon, jag blir tveksam till personer som säger en sak men gör tvärtom, där försvinner även respekten och intresset. Jag är ensam för inte många som jag har att vara med, jag har försökt att ta kontakt och visat att jag vill umgås som förr men det rinner bara ut i sanden. Sen är det svårt att umgås med personer som måste ha telefonen i knät och vara aktiv på FB och andra sociala medier hela tiden, då kan jag lika gärna sitta med min gitarr och vara ensam. En skrämmande tanke är den att jag tappat bort mig själv litegrann, jag vet inte riktigt åt vilket håll jag ska gå eller vem jag är. Men det är ingen fara för att jag vet att det kommer ge med sig bara jag fokuserar på livet utan fb. Jag passar helt enkelt inte in i den värld där man har fb, jag är nog för skör och speciell i själ och tanke och blir missförståd hela tiden som en negativ person med offerkoftan på. Det tycker jag är tröttsamt och onödigt så tar beslutet att må bra istället. Vintern är annars en jobbig tid på året för mig, det är mörkt och ger minnen från den tid som inte längre finns.



Ha det bra allihopa och ta det lugnt

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards