Alla inlägg den 1 december 2016

Av Tobias Bergqvist - 1 december 2016 14:56

Sitter och funderar på hur det blivit en sista gång. Jag vet ju vad jag känner för dig, men inte vad du känner för mig och det har gjort att det mesta helt enkelt blivit fel från början, att man säger en sak behöver inte betyda att det är så, jag har svårt att tro på ett ord innan ordet blir till handling och jag kan inte höta av mig mer, för det ger bara falska förhoppningar varje gång. Förr hade jag aldrig ens sagt vad jag känner för dig eftersom rädslan att inte duga var stor, jag brukar bli den som aldrig får känna på kärlek som besvaras. Jag hatar total tystnad för att det finns inget annat budskap i den mer än att: jag är inte intresserad men vet inte hur jag ska säga det. Visst jag har varit fjantig och klantig och mer därtill för det blir väl så när man är kär och galen, vad vet jag. Har bara varit i ett förhållande tidigare i mitt liv.




Jag mår rätt bra och gör dett jag känner för att göra, jag försöker se positivt på allt för en dag så stor hon där, hon som inte vill vara utan mig :).


Livet är upp och nergångar och med och motgångar hela tiden, det gälöser bara att gilla läget :)




Ha det bra nu alla fina följare. Ska ladda för innebandy träning ikväll

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards