Alla inlägg den 21 november 2016

Av Tobias Bergqvist - 21 november 2016 12:14

Tusen strålar lyser över staden

men du är inte med mig

du ville inte ha mig

allt annat var viktigt, inte du och jag

men jag tvingar ingen att tycka om mig


Kärlek är aldrig enkel 

när man öppnar sina murar

då kan sorgen komma till hjärtat

och elden till din själ

värme förbyts till kyla


Obesvarad kärlek är komplicerat

men den du inte vinner, får någon annan älska

du valde att kasta bort mig

så jag ska lämna dig ifred

för det finns någon där ute, för mig en dag


Kärlek är aldrig enkel 

när man öppnar sina murar

då kan sorgen komma till hjärtat

och elden till din själ

värme förbyts till kyla


Jag sitter på mitt ställe

blikar ut mot öppet hav

jag känner en förändring

jag vet att allt kommer bli bra

jag önskar dig all lycka men vi hörs nog aldrig mer


Kärlek är aldrig enkel 

när man öppnar sina murar

då kan sorgen komma till hjärtat

och elden till din själ

värme förbyts till kyla





Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards