Alla inlägg den 4 november 2016

Av Tobias Bergqvist - 4 november 2016 20:31

Jag lever, jag har det bra

lite ensamt kanske men det är något jag är van

vart finns den famnen som gärna vill ha en kram?

vart finns dom läppar som vill mötas i en kyss?

när månen lyser upp stjärnorna

då drömmer jag om dig


Ska vi dansa 

ska vi hångla

får du mötas innan jag drar

dina ögon glänser så vackert i dess sken


Ska älska, ska vi prata

får du komma innan natten blir till dag

jag är ledig, jag öppen

jag har mycket kärlek att ge till den som vill ha

frustration och passion förenade i två

silversked, silvertår, silverkyss


Ska vi dansa 

ska vi hångla

får du mötas innan jag drar

dina ögon glänser så vackert i dess sken


Kom igen, visa mig, vad du har

kom och slå, kullerbyta på djävulen åt mig

jag älskar nog dig, bara dig

men du är inte ens nära att älska mig




Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards