Alla inlägg den 26 oktober 2016

Av Tobias Bergqvist - 26 oktober 2016 01:00

Här ligger jag nu i soffan och försöker att sova, det går som vanligt inte alls bra för mina tankar snurrar på om olika saker hela tiden, det är egentligen inga negativa tankar på det sätt som jag och min omgivning brukar vara vana vid utan det är mera så att jag försöker förstå hur jag ska göra för att allt ska bli rätt. Jag blir inte ofta kär med tanke på den ryggsäck jag bär med mig och med vetskapen att det sällan är mig någon vill ha, problemet när det väl händer blir att jag blir så intensiv och vill veta direkt vad personen känner, det har nog att göra med den kärleksbrist jag alltid haft vad gäller kvinnor. Nu var det 7 år sedan jag var så här störtförälskad som jag är i detta nu, det kändes redan första kvällen som vi möttes på samma arbetsplats att nu är jag fast och kommer att bli det mer och mer för varje dag så jag tänkte bara att: Tobbe för helvete stå emot detta för du vet att de alltid slutar med hjärtesorg och depression över det sedan. Men samtidigt så kände jag bara att hur ska jag kunna undvika att inte titta på denna skönhet varje gång jag får chansen, det vore tjänstefel av mig som kille. Det var dom där ögonen som fångade mig först, sedan det där underbara leendet och hennes sätt att vara, jag kände mig så blyg men väldigt levande i hennes närhet, ja allt blev så mycket ljusare och enklare då. När jag arbetade natt med någon annan så brukade jag använda samma kudde som hon haft natten innan, bara för att få känna doften av henne och för att jag saknade henne, men det visste ingen om då. Jag förstår inte hur jag ska kunna känna mig hel utan henne vid min sida. Hon är det vackraste jag sett och den underbaraste jag mött och jag har varit som en idiot ibland när jag inget hört ifrån henne, så är tydligen den sanna kärleken men det är nog just även det där med att jag är så intensiv. Känner att jag lika gärna kan dö om hon älskar någon annan, hur fan jag ska tolka det som vet jag inte men jag tror att det är ren och klar kärlek. Alla har ett eget liv med diverse sysslor att göra och det vet jag,även jag har det men kan inte sluta gråta mig till sömns av saknad efter henne, ett sms eller samtal kan göra hela min dag eller kväll. Jag trodde att min romantiska sida hade dött ut sedan förra gången och den hade nog gjort det tills denna ängel tinade upp mig igen. Jag vill verkligen ge henne allt i livet och vakna upp bredvid henne varje morgon och somna tätt intill henne om natten och gosa in min näsa i hennes fantastiska hår. Jag har mina perioder med ångest och depp men skulle aldrig någonsin låta det gå ut över henne, den läxan har jag lärt mig från tidigare. Nu ska jag försöka sova och hoppas och drömma om att en dag vara hennes älskling, så sov gott och ge kärlek till den och dom som ni älskar.




Jag älskar dig och jag är din tills dagen jag slutar andas om du vill ha mig skrutten, du vet vem du är

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards