Alla inlägg den 19 oktober 2016

Av Tobias Bergqvist - 19 oktober 2016 20:59

Det är inte lätt det här med att ha starka känslor för någon, då menar jag de känslor som verkligen får en att inse att dom är på riktigt. Inatt så låg jag seriöst och grät efter denna vackra och underbara kvinna, jag skrek hennes namn och ville vara i hennes famn medans tårarna gjorde kuddarna blöta. Den här kärleken och passionen som jag känner nu är inget jag är van vid, det som gör att allt blir så oerhört fel ibland för jag är rädd att hon inte känner samma sak som jag. Jag har banne mig tappat greppet på ett humoristiskt sätt över detta, jag har försökt att få träffa och prata med denna skönhet men hon är inte lätt att komma in på livet, det som gör så ont eftersom jag har så mycket kärlek att ge till denna kvinna. Tycker inte att mitt liv ska vara så komplicerat mera och därför har jag varit rak och ärlig med mina känslor för en gångs skull. Jag hoppas verkligen att alla människor får känna denna känslan och att den är besvarad, för tänk vad mycket glädje som skulle finnas i världen då. Så jag hoppas verkligen att du kan älska mig lika mycket som jag älskar dig och att du vill leva ditt liv tillsammans med mig, jag vet att du är den rätte för mig. 



Känslor och depression är aldrig enkla men med någon som du älskar så blir det så mycket enklare och roligare 

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards