Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Tobias Bergqvist - 24 maj 2016 15:11

Varför ska livet vara så komplicerat för vissa? Ja jag kan inte annat än undra det, ena dagen så är jag intressant för att sedan vara ointressant. Man kan inte leka med mina känslor hit och dit, för jag har faktiskt ett hjärta även jag. Jag försöker vara ärlig i alla lägen och höra av mig i mån av kraft av att bryta gamla mönster. Jag har tid att säga hej till den som söker mig eller vill vara med mig även om jag är upptagen, det sitter i ett intresse det där. Jag tänker inte skriva och verka desperat mera mot den jag tycker om, hör jag inget av henne så är hon inte intresserad som hon säger ändå. Nä jag vill bara leva ett vanligt liv tillsammans med någon som kan älska mig för den jag är. Alla människor är fria att flirta eller dejta så många de vill för att hitta den rätta. Jag vill bara inte vara med i något spel. Det går ju så lätt att vara med andra men inte med mig från början ändå.




Ja nu är det dags att göra något annat rn stund

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards