Alla inlägg den 8 maj 2016

Av Tobias Bergqvist - 8 maj 2016 01:16

Jag vet hur era lögner skadar
jag vet hur dom bränner i hjärtat
jag har varit där så många gånger
jag har fallit så många gånger
mitt blod har varit svart
era knäppa lekar med andras känslor har brunnit i hjärtat
det var roligare än att säga sanningen direkt
ni fick mig att falla, ni fick mig att tappa förtroende för er och mig själv
världen är bättre utan eran ondska
erat gift ödelägger människoliv
jag drömde bara om acceptans och kärlek
inte om fallande tårar och ett hjärta i tusen bitar
ni lägger alltid skulden på den andra
ni fattar inte bättre om er själva
för mig är det aldrig slut, jag vet att hen finns
det gäller bara att aldrig tappa hoppet
jag tar alltid emot dom som faller


Till alla er som stött på människor som bara utnyttjat era känslor och lämnat er i spillror, denna är till er!!!

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards