Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Tobias Bergqvist - 21 mars 2016 00:02

Jag är förälskad i en kvinna och hon vet om det, vi har setts några gånger även om det är långt mellan de dagar vi ses. Jag skickar sms för att visa hur mycket jag håller av henne och vill bli en del av hennes liv, men svaren uteblir oftast 1 vecka eller mer. Det gör mig ledsen och får mina tankar att tänka negativt då jag av erfarenhet vet att sådant inte är bra. Hur länge ska jag försöka innan det är på tiden att gå vidare för att inte missa ännu fler år av ensamhet? Jag är av den sorten som vill att ord går till handling vad gäller känslor, annars blir det inte äkta och jag tappar intresse och förtroende. Jag har förståelse för att hennes liv är hektiskt och har min egna egentid men skillnaden är den att jag tar mig tid att messa eller ringa bara för att visa att jag är intresserad och bryr mig. Fast hon svarar aldrig när jag ringer och ringer inte upp, men som sagt jag har då visat att jag försökt iallafall. Kvinnor som jag mött tidigare har alltid varit svåra att förstå och min historia vad gäller kvinnor är långt ifrån positiv, jag har haft 1 förhållande i hela mitt liv och det tog slut för 7 år sedan, innan och efter så har jag varit singel. Det är inte alls tokigt att vara singel men vissa saker saknar jag ju precis som många andra singlar.



Kvinnor är en gåta som jag aldrig kan lösa. Jag är inte perfekt men jag försöker och lär mig saker som varit låsta innan



Med dessa funderingar så säger jag god natt

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards