Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Tobias Bergqvist - 29 februari 2016 16:17

Jag har skrivit här mindre och mindre, men det är för att jag skriver så mycket annat i wordformat. Har kommit på mig själv med att inse att Facebook ger mig en massa onödig ångest, därför har jag beslutat att ta bort den helt, livet är så mycket skönare och enklare utan en massa sociala medier för mig. Jag hinner spendera mer tid för mig själv och lära mig att hantera tankar och känslor. Men sedan så är det nog just det att jag skämms för att vara deprimerad och göra fel fast jag tänker rätt, vill inte vara till besvär för kvinnan jag älskar och övriga släktingar och vänner, singel är jag inte rädd för att vara heller egentligen, men det är nog lite ledsamt.



Jobbigt att vara så otroligt trött hela tiden numera men kunde höra hur fåglarna kvittrade utanför mitt fönster idag och känna att våren är på väg. Underbar årstid helt enkelt

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards