Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Tobias Bergqvist - 20 februari 2016 14:14

Väskan är packad

bara enkla saker som inte är så tunga att bära

jag är redo att ge mig av

det är många, många minnen

från den tid som va


Vill du att jag stannar

så får du visa mig det

det är det bara du som bestämmer

för jag orkar inte vänta något mer

på att du ska visa vad du känner för mig


Alla dessa orden och de tomma löftena

får mig alltid att tvivla på kärleken

för ett ord kan säga mycket, men betyda ingenting

det är hur du handlar som visar trovärdigheten i dina ord

jag är redo att satsa men du backar varje gång


Vill du att jag stannar

så får du visa mig det

det är det bara du som bestämmer

för jag orkar inte vänta något mer

på att du ska visa vad du känner för mig


Vad är det för mening att älska?

när hjärtat går sönder varje gång

det måste vara ödet

som gör att jag aldrig duger nån gång

det sjuka i själen kan botas med kärleken från en annan


Vill du att jag stannar

så får du visa mig det

det är det bara du som bestämmer

för jag orkar inte vänta något mer

på att du ska visa vad du känner för mig










Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards