Alla inlägg den 21 december 2015

Av Tobias Bergqvist - 21 december 2015 01:39

Mamma det har gått en lång, lång tid

jag har länge letat efter mig själv

jag ser på kort från då jag var barn

det var den tiden utan smärta och utan sorg

tiden utan allt det dystra mörkret


Jag knackade på himlens port

men jag släpptes aldrig in, jag kom tillbaks

min tid på jorden var ännu inte slut

var det nån som sa till mig den där dan


Jag går på gator som jag känner igen

jag minns exakt vad jag tänkte på just då

innan jag började se ner på mig själv

och tyckte att allting var förlorat

jag sökte trösten i något som jag inte alls förstod mig på


Jag knackade på himlens port

men jag släpptes aldrig in, jag kom tillbaks

min tid på jorden var ännu inte slut

var det nån som sa till mig den där dan


Ni fanns alltid där vid min sida

när disträheten tog fart

fast ni kanske blev mera ledsen än jag

men jag har läkt mina sår nu

jag är tillbkaks till den jag va







Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards