Alla inlägg den 24 november 2015

Av Tobias Bergqvist - 24 november 2015 14:40

På sommarn rinner vattnet i bäcken

Och blommorna doftar kärleksfullt

Gräset är grönt och solen den värmer

Och himmelen är blå

Där svalorna flyger


Dit vill jag igen


Det stormar i mitt hjärta

Det brinner i min själ

Så vart tog du vägen?

Vill du inte se mig mera


Vintern kommer närmre

jag sitter ensam på mitt rum

fönsterlampan lyser svagt

tankar och drömmar som bara far

jag är inte längre ett barn


Det stormar i mitt hjärta

Det brinner i min själ

Så vart tog du vägen?

Vill du inte se mig mera


Alla röster i mitt huvud

Dom sover aldrig ut

Dom lever för att trycka ner mig

Och förstöra så mycket dom orkar

Dom firar när ingen förstår mig


Det stormar i mitt hjärta

Det brinner i min själ

Så vart tog du vägen?

Vill du inte se mig mera





Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards