Alla inlägg den 15 november 2015

Av Tobias Bergqvist - 15 november 2015 21:16

Jag sitter lutad mot väggen i hallen

lampan är släckt och luften är kvav

rädslan att förlora biter sig fast i själen

mina ord har fastnat i halsen


kom lyft med mig om du älskar

kom låt oss släppa kontrollen

jag vill vara galen, jag sitter som på nålar

din skönhet gör mig galen


I sovrummet ligger jag och gråter

när natten kommer in blir jag så hopplöst förälskad

tapeten på väggarna brinner

den röda mannen på axeln skrattar och gör mig svag


kom lyft med mig om du älskar

kom låt oss släppa kontrollen

jag vill vara galen, jag sitter som på nålar

din skönhet gör mig galen


jag vill tro på våran kärlek ändå

håll mig inte utanför, det förtär mig

alla dagar utan dig gör mig bottenlös

och min värld slås i spillror som askan i eld

för utan dina kyssar är jag ändå död

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards