Alla inlägg den 14 november 2015

Av Tobias Bergqvist - 14 november 2015 19:00

Ännu en kväll av mörker, ångest och ensamhet. Det är kvällarna som är dom värsta när man har en ångest som vill förtära det inre lugnet i ens kropp. Det är alltid någon som saknas att kunna kramas med när det är som tyngst. Träning och promenader är viktiga kuggar i mitt nya liv, jag vägrar helt enkelt låta depression och ångest vara det styrande. Idag när jag vaknade och man inser att det återigen visat sig att ondskan har visat sig och drabbat många oskyldiga människor, ja då kände jag hur oerhört ointressant mitt dåliga mående egentligen är. Det får mig även att vilja leva dag för dag och vara tacksam för det jag har, inte gråta över det som jag inte har. Hela min kropp har haft en overklighetskänsla idag, det känns fortfarande som att huvudet snurrar och att inget som igår var viktigt längre är det idag, men att gå och vara rädd eller tappa glädjen gör ju bara att ondskan vinner, det tänker inte jag ge dom. Jag bara väntar på att Måndagen ska komma så det är dags att bege sig till gymmet igen för mig, det är där på gymmet som många tankar kommer på plats.



Måste lägga mig och vila nu för nacken är öm och magen kurrar



Jag älskar dig, ja du vet ju vem du är :)

Presentation


Hej Tobias heter jag, är 30 år och jag bloggar om livet som deprimerad och lite annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards